Blog Details

  • Home
  • Sociālo tīklu mārketings Tinder vietnē
gilingers December 4, 2018 0 Comments

Sociālo tīklu mārketings Tinder vietnē

Šis raksts ir paredzēts tiem, kurus intersē gan mārketings Tinder vietnē, gan arī nepieciešamība pēc jauniešu auditorijas. Vienlaicīgi, šajā rakstā mēģināsim atbrīvot prātu no dažiem stereotipiem, kas arvien biežāk parādās mārketeru diskusijās.

 

Nereti ir dzirdēts, ka Facebook ir kļuvis par veco ļaužu sociālo tīklu. Savukārt, jaunieši esot pārvirzījušies uz tādām vietnēm kā Tinder un Snapchat.  Ņemot vērā to, ka jauniešu auditorija ir viena no būtiskākajām mūsu klientiem, esam bijuši spiesti sekot tieši demogrāfiskajiem datiem, lai precīzi varētu sasniegt nepieciešamo mērķauditriju ne tikai pēc interesēm, bet arī vecuma grupā. Tādēļ esam pētījuši un meklējuši iespējas uzrunāt jauniešus to uztirēšanās vietās, piemēram, Tinder.

Mazliet par Tinder 

Tinder kā mobilā lietotne ir radusies Hatch Labs inkubātorā 2012. gadā.  Jau 2014. gadā tajā ikdienu notika ap 1 miljardu darbību. Šodien tas ir viens no mūsdienu starptautiskajiem iepazīšanās sociālajiem tīkliem, kas juridiski pieder Dalasā(ASV) reģistrētam uzņēmumam MTCH Technology Services Limited. Pamatinformācija tajā tiek aizgūta no Facebook profila apraksta un īsās biogrāfijas. Tinder kontu iespējams savienot ar Instagram un Spotify kontiem. Līdz ar to šī vietne piedāvā plašas tīklojuma iespējās starp vairākām, citām, šodien aktuālām vietnēm.

Tinder lietotāju demogrāfiskie dati

Aģentūras Zīle mārketings Tinder vietnē
Tinder lietotāju deomogrāfijas škērsgriezums (Avots: statista.com dati (2015))

Apskatot portālā statista.com pieejamo informāciju par Tinder lietotāju vecuma grupām ir redzams, ka plašākā no tām ir 18 līdz 24 gadus veci un sasniedz 48% no visiem vietnes lietotājiem. Nākamā pēc apjoma ir 25 līdz 34 gadīgie ar apjomu 32%. Līdz ar to, tik tiešām droši var apgalvot, ka vietnē Tinder iespējams sasniegt jauniešus. Tomēr, balstoties uz vietnes iekšējo politiku ir jāsaka, ka šī auditorija sākas no 18 gadiem. Jaunākām personām nav iespējas veikt reģistrāciju lietotnē. Līdz ar to reklāmas devējiem ir jārēkinās ar to, ka mārketings Tinder vietnē nesasniegs vēl jaunāku mēķauditoriju, piemēram, vecuma kategoriju no 13 līdz 16 gadiem.

Mārketings Tinder vietnē un reklāmas izvietošana

Kopš 2015. gada Tinder īpašnieki vietnē ir iekļāvuši reklāmas iespējas. Pirmie reklāmas devēji bija alus zīmols BudweiserHero prezervatīvi un Britu jauniešu politiski neitrālā, demokrātiskā platforma Bite Ballot. Šodien, reklāmas izvietošana vietnē ir viens no diviem ienākumu avotiem tās īpašniekiem. Kopš 2017. gada februāra Tinder ir viens no Facebook Auditorijas tīkla (Audience Network) partneriem, kas nozīmē, ka attiecīgi nomērķejot Facebook reklāmu, tā pēc tādiem parametriem kā dzimums, atrašanās vieta, vaļasprieki, intereses utt., sasniegs mērķauditoriju arī Tinder vietnē. Mūsuprāt tā ir brīnišķīga ziņa visiem Sociālo tīklu mārketinga speciālistiem, jo digitālālais mārketings Tinder vietnē ir paplašinājis to iespējas, tai pašā laikā Facebook joprojām ir viena no galvenajām darba platformam.

Aģentūras Zīle mārketings tinder vietnē un Facebook auditorija
Facebook auditorijas demogrāfiskais šķērsgreizums (Avots: Facebook Audience Insight (2018))

Pēc aplēsēm, 2017. gada nogalē, māketings Tinder vietnē varētu sasniegt ap 50 miljoniem lielu auditoriju. Ņemot vērā to, ka faktiskajos skaitļos Facebook tīklā ir atrodami teju 29% jauniešu vecumā no 18 līdz 24 gadiem, kas ir aptuveni 580 miljoni lietotāju, tad Tinder auditorijas faktiskais apjoms šajā vecuma kategorijā – 24 miljoni, nebūt nav tas, kas varētu būtiski ietekmēt konkrētās mērķauditorijs sasniegšanu. Tomēr saturiski pareizi mērķēts mārketings Tinder vietnē var būt pietiekami efektīvs gan uzrunājot ar attiecīgu produktu, vai re-tārgetējot konkrēto lietotāju.

 

Vēlies pārliecināties, ka mēs pārvaldam Sociālo tīklu un Digitālo mārketingu vispār? Izlasi šo!

Leave Comment