— Digitālais mārketings
Digitālā mārketinga stratēģija uzņēmumiem
Digitālā mārketinga stratēģija mūsu izpratnē ir ceļa karte klienta mērķu sasniegšanā. Līdz ar to, daudzkanālu vai ilgtermiņa mārketinga kampaņām tā ir ne tikai nepieciešamība, bet arī pamats. Šajā ziņā digitālā mārketinga stratēģija ir mūsu “jājamzirdziņš”, jo esam ilgstoši slīpējuši savas iemaņas strādājot ar izglītības, pakalpojumu, ražošanas un e-komercijas uzņēmumiem.
— Par pakalpojumu
Kas ir Digitālā mārketinga stratēģija?
Ja esat ienākuši šajā saitē caur mūsu digitālā mārketinga pakalpojumu sadaļu, tad noteikti ievērojāt, ka to ir ap divdesmit. Tās ir dažāda rakstura satura radīšanas formas, darbs ar dažādiem digitālā mārketinga kanāliem kā arī analīze, audits un optimizācijas. Viens no pirmajiem jautājumiem, kas rodas to visu ieraugot: “Kas noder man no tā visa?”. Digitālā mārketinga stratēģija ir tas, kas palīdz visu salikt pa plauktiem un nošķirt “graudus no pelavām”!
Kā mēs to darām?
Pirms izstrādāt digitālā mārketinga stratēģiju, mēs iepazīsiemies ar jūsu pakalpojumu/produktu un iespējām.
02.
Ievāksim nepieciešamo informāciju par esošo situāciju uzņēmuma digitālo kanālu lietošanas paradumiem un par konkurentu pieredzi.
03.
Apvienosim visu iegūto informāciju, veiksim analīzi un sagatvosim visu vienotā dokumentā, kas arī būs jūsu uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģija.
Ko saka mūsu klienti?
Kopš sadarbojamies ar Aģentūru Zīle uzņemšanas kampaņu organizēšanā, katru gadu esam sākuši palielināt pieteikumu skaitu un būtiski uzlabojuši zīmola atpazīstamību. Esam arī pārgājuši tikai uz daudzveidīgu digitālu kanālu izmantošanu vienota mērķa sasniegšanai, atsakoties no tradicionālajiem medijiem.
Maija Vanaga
Rīgas Mākslas un mediju tehnikuma direktore
Uzņemšanas kampaņas stratēģijas izstrāde
Vizuālā satura radīšana
Ikdienas komunikācija sociālo tīklu kontos
Reklāma sociālajos tīklos
Reklāma Google tīklā
Piemērs
— Sociālo mediju projekts
Ikdienas Komunikacija sociālajos medijos RMMT uzņemšanas laikā
Ikdienas komunikācijas process uzņemšanas kampaņas laikā Rīgas Mākslas un mediju tehnikuma sociālo tīklu kontos.
Kominikācijas projekts sociālajos tīklos
RMMT uzņemšanas kampaņu neatņemama sastāvdaļa ir ikdienas saziņa ar auditoriju sociālajos tīklos.
Klients
Rīgas Mākslas un mediju tehnikums
Datums
2018
Digitālā mārketinga stratēģija nav kampaņu vadība
Digitālā mārketinga stratēģija ir kampaņas teorētiskais plāns, jeb “ceļa karte”. Tas ir teorētisks dokuments, nevis kampaņas vadība un monitorings. Tas ir tas, ko mārketinga speciālists saskaņo ar vadību, vai aģentūra ar uzņēmumu pirms uzsākt darbu pie pašas kampaņas. Šāds dokuments ir nepieciešams lai atbildētu uz daudziem jautājumiem pirms kampaņas un abas puses spētu saprasties kampaņas laikā.
Mūsu digitālā mārketinga stratēģija balstās uz 6 jautājumiem
- Kāds ir kampaņas mērķis?
- Kas ir mūsu auditorija?
- Kādi kanāli nepieciešami tās sasniegšanai?
- Kādu saturu izmantosim?
- Kāds būs aktivitāšu kalendārs?
- Vai kampaņa izpilda plānoto mērķu sasniegšanu?