Pakalpojumu kategorijas

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA STARTĒĢIJA
Digitālā mārketinga stratēģija aģentūras Zīle izpratnē ir ceļa karte klienta mērķu sasniegšanā. Līdz ar to, daudzkanālu vai ilgtermiņa mārketinga kampaņām tā ir ne tikai nepieciešamība, bet arī pamats. Šajā ziņā digitālā mārketinga stratēģija ir mūsu “jājamzirdziņš”, jo esam ilgstoši slīpējuši savas iemaņas gan izglītības iestāžu uzņemšanas kampaņās, gan dažādu pakalpojumu un ražošanas uzņēmumu kampaņās. Pasūtot digitālā mārketinga stratēģiju aģentūrā Zīle saņemsi:
Kā tieši digitālā mārketinga stratēģija palīdz uzņēmumiem?
Ja esat ienākuši šajā saitē caur mūsu digitālā mārketinga pakalpojumu sadaļu, tad noteikti ievērojāt, ka to ir ap divdesmit. Tās ir dažāda rakstura satura radīšanas formas, darbs ar dažādiem digitāla mārketinga kanāliem, ka arī analīze, audits un optimizācijas. Viens no pirmajiem jautājumiem, kas rodas to visu ieraugot: “Kas noder man no tā visa?”. Digitālā mārketinga stratēģija ir tas, kas palīdz visu salikt pa plauktiem un nošķirt “graudus no pelavām”!
Ieguvums sadarbībā ar mums
Digitāla mārketinga stratēģija nav nekas tāds, ko nevarētu izveidot mārketinga specialists. To var izdarīt ikviens mārketinga speciālists, kurš izprot tādus jēdzienus ka pircēja ceļš un pārdošanas piltuve. Ieguvums sadarbojoties ar aģentūru ir tāds, ka ikdienā strādājot ar daudzām kampaņām pielietojam dažādus maksas mārketinga rīkus. Profesionāli izmantojam dažādus analīzes un monitoringa rīkus. Ilgstoši darbojoties spējam paredzēt konkrēto kampaņu laikā paredzēto kanālu “zemūdens akmeņus”. Tas nozīmē, ka sadarbībā ar mums stratēģijas iedzīvināšanā būs “gludāka”!
Digitālā mārketinga stratēģija nav kampaņu vadība
Digitālā mārketinga stratēģija ir kampaņas teorētiskais plāns, jeb “ceļa karte”. Tas ir teorētisks dokuments, nevis kampaņas vadība un monitorings. Tas ir tas, ko mārketinga speciālists saskaņo ar vadību, vai aģentūra ar uzņēmumu pirms uzsākt darbu pie pašas kampaņas. Šāds dokuments ir nepieciešams lai atbildētu uz daudziem jautājumiem pirms kampaņas un abas puses spētu saprasties kampaņas laikā.
Teksta saturs un tā daudzveidība
Ņemot vērā to, ka mēs ikdienā pārvaldām klientu sociālos kontus, veicam mājaslapu optimizēšanu, izstrādājam reklāmas materiālus un vēl daudz ko citu, kas satur tekstuālu informāciju, mēs piedāvājam:
Teksta saturs un tā daudzveidība
Teksti sociālo mediju saturam
Publicitātes rakstus
Reklāmas tekstus
Mājaslapu tekstuālo saturu
Scenārijus video saturam
U.c.
Teksti sociālo mediju saturam
Sociālie mediji ir dažādi, bet tos vieno viena būtiska iezīme, tiem nepieciešams teksts un vizuāls vēstījums. Ja ar mūsu vizuālo materiālu ražošanas iespējām varat iepazīties attiecīgajās sadaļās, tad šeit mēs runājam tieši par teksta saturu. Jā, joprojām sociālie mediji patērē tekstuālos vēstījumus. Tie var būt dažādi, bet tos vieno daži būtiski principi:
Teksti sociālo mediju saturam
Īsums un kodolība
Vēstījuma skaidrība
Aicinājums uz rīcību
Šo tekstu izcenojumi atsevišķi mūsu uzņēmumā nepastāv, bet ir integrēti Sociālo mediju kontu apkalpošanas cenrādī.
Mūsu digitālā mārketinga stratēģija balstās uz 6 jautājumiem

- Kāds ir kampaņas mērķis?
- Kas ir mūsu auditorija?
- Kādi kanāli nepieciešami tās sasniegšanai?
- Kādu saturu izmantosim?
- Kāds būs aktivitāšu kalendārs?
- Vai kampaņa izpilda plānoto mērķu sasniegšanu?
Specializētas mārketinga stratēģijas
Mārketinga stratēģijas var būt ne tikai publicitātes un reklāmas kampaņām, bet arī pielāgotas, jeb specializētas noteiktu mērķu sasniegšanai. Šādas kampaņas nebūs iespējams sagatavot bez speciālistu līdzdalības.
SEO stratēģija
SEO stratēģija, jeb mājaslapas optimizācijas stratēģija ir plāns, saskaņā ar kuru notiek mājaslapas optimizācija meklētājprogrammām. Parasti, lai sagatavotu šādu stratēģiju, pirms tam ir nepieciešams veikt mājaslapas auditu. Nelielām mājaslapām šāda darbība var būt arī nav jāveic, bet pieliek iegūt vispārēju priekštatu ar auditēšanas rīkiem. SEO stratēģija palīdz sakartēt visu darāmo darbu posmus laikā un sadalīt katram izpildītājam. Šāda stratēģija tiek veidot uz laika posmu no 9 līdz 12 mēnešiem, jo īsākam laikam nav būtiska nozīme fundamentāliem SEO procesiem, kādiem būtu jāveido SEO stratēģija.
Reklāmguvumu optimizācijas stratēģija
Reklamguvumu optimizācijas, vai CRO (reklāmguvumu līmeņa optimizācija) procesa veikšanai ir nepieciešams stratēģiskais plāns. Šos procesus nevar un nedrīkst veikt haotiski, bet gan metodiski un balstoties datos. Šo procesu stratēģijas var būt no 3 līdz 18 mēnešiem. Šāds laika diapazons ir saistīts ar to, ka optimizācijas procesi var būt ļoti dažādi. Sākot ar reklāmguvumu iegūšanas procesu sakārtošanu, beidzot ar fundamentālu ārējo un iekšējo reklāmguvumu līmeņa sakārtošanu. Reklāmguvumu optimizācijas stratēģija var būt tik apjomīga, ka tajā iekļaujas SEO stratēģija.
Uzticiet digitālā mārketinga stratēģiju izveidot aģentūras Zīle specialistiem
Mēs strādājam jūsu komandā! Līdz ar to esam ieinteresēti izveidot maksimāli argumentētu “ceļa karti” digitālā mārketinga aktivitātēm. Uzticot mums šo procesu, visa mūsu pieredze būs jūsu rīcība. Līdz ar to varēsiet iegūt maksimāli labāko rezultātu plānošanas posmā. Pēc tam esam gatavi arī iestenot dzīvē ieplānoto!
Saistītie pakalpojumi
Mājaslapu optimizācija (SEO)
Daudzi par to runā, daži zin, kas tas ir, bet retais prot. Uzmniet, kuri esam mēs?
Reklāmguvumu optimizācjja (CRO)
Sarežģīts un laikietilpīgs process, bet mēs to protam ar labu rezultātu.
Komunikācija sociālajos tīklos (SMM)
Posti, teksti, video un daudzkas cits, kas nodrošina jums organisko plūsmu.
Piesakies bezmaksas konsultācijai!
Piesakoties šeit saņemsi padomu un 5% atlaidi pirmajam pasūtījumam!