Facebook reklāma
Facebook reklāma šobrīd ir viens no apspriestākajiem digitālā mārketinga piedāvājumiem. Ir redzams daudz un dažādu reklāmu tajos pašos sociālajos tīklos. Dažkārt viena vai otra Facebook aģentūra apgalvo, ka Facebook reklāma ir panaceja visām uzņēmuma bēdām un tā atrisina visu. Pēc vairākiem rakstiem par mājaslapu optimizāciju esam nolēmuši parunāt par reklāmu Facebook platformā. Lasiet šo rakstu līdz galam un uzzināsiet par tādām tēmām kā:
- Kādi var būt Facebook mārketinga pakalpojumi;
- Facebook video tiešraides kā mūsdienīgs satura veids;
- Kas ir Facebook reklāma un ar ko tā atšķiras no komunikācijas sociālajos tīklos;
- Pastāstīsim par atšķirību starp Boost un Facebook reklāmu;
- Kādi var būt Facebook reklāmas risinājumi;
- Facebook mērķauditoriju veidošana;
- Cik maksā reklāma Facebook;
- Vai ir nepieciešama Facebook reklāmas aģentūra.
Savukārt, ja jūs interesē ne tikai Facebook mārketings, bet digitālais mārketings vispār, aplūkojiet mūsu mājaslapas sadaļas:
Bet tagad aiziet – Facebook reklāma!
Kādēļ šim tekstam ir vērtība viedoklī par to, kas ir Facebook reklāma?
Šo rindu autors ar sociālo mediju mārketingu aizsāka darboties jau 2013. gadā. Tā pirmais klients bija izglītības iestāde un kampaņa bija saistīta ar uzņemšanu šajā izglītības iestādē. Kopš tā laika ir veidotas daudzas uzņemšanas kampaņas dažādām izglītības iestādēm, tiek veikta regulāra komunikācija sociālajos tīklos tirdzniecības un ražošanas uzņēmumiem. Ir bijusi pieredze darbā ar reklāmas budžetiem no dažiem desmitiem eiro līdz tādiem, kas rakstāmi ar vairākām nullēm. Līdz ar to autors, balstoties savā pieredzē, uzskata, ka dalās ar reālām zināšanām un pieredzi, bet lasītājam ir tiesības pašam izlemt, vai tas ir arguments tālāko rindu lasīšanai!
Kādi var būt Facebook mārketinga pakalpojumi?
Facebook mārketinga pakalpojumi šodien ir kļuvuši ļoti daudzpusīgi – sākot no ikdienas satura veidošanas laika joslā līdz sarežģītiem tiešraižu projektiem, kas padara konkrēto profilu par reālu mediju. Artūrs Mednis reiz kādā no saviem semināriem teica: “Katram uzņēmumam jākļūst par mediju!”. Kādēļ? Kādreiz mediju turētāji varēja atļauties prasīt ievērojamu atlīdzību par satura un reklāmas izvietošanu žurnālā, avīzē, TV vai radio. To skaits bija ierobežots un katram piederēja sava auditorija. Šodien, pateicoties digitālajam mārketingam un jo īpaši – sociālajiem tīkliem, katrs uzņēmums var izveidot savu mediju kanālu un piesaistīt auditoriju. Šī ir svarīga atziņa! Tam labs piemērs ir Red Bull. Mēs to pazīstam kā enerģijas dzērienu ražotāju, bet tam ir pašam savs ekstrēmo sporta veida raidījumu kanāls. Tā saturu pērk vadošie TV kanāli visā pasauē, un tas viss ar Red Bull zīmolu.
Facebook laika joslas satura veidošana
Facebook laika joslas satura veidošana ir viens no biežāk sastopamajiem pakalpojumu veidiem. Parasti tas slēpjas zem Komunikācijas sociālajos tīklos vai tiek apzīmēts kā Sociālo mediju mārketings (SMM).Jāsaka, ka Facebook laika joslas saturs šodien vairs nav tikai ierakstu izvietošana laika joslā. Nedrīkst aizmirst arī par īsajiem stāstiem (Story), jo īpaši ja uzņēmuma auditorija ir jaunieši. Kopumā Facebook ir parūpējies par to, lai mēs varētu tā iekšienē risināt daudzus jautājumus, tādēļ šo tēmu varētu izvērst īpaši plaši. Rakstā par komunikāciju sociālajos tīklos tik daudz nestāstīsim, bet, ja vēlaties par šo tēmu uzzināt vairāk, atstājiet ziņu komentāros.
Reklāma Facebook tīklā
Reklāma Facebook tīklā ir pilnīgi atšķirīgs pakalpojums. Bieži vien reklāmas pārvietojas paralēli uzņēmuma laika joslai un ar to nemaz nav saistītas. Tieši tādēļ šos abus pakalpojumus var sniegt pilnīgi atšķirīgi uzņēmumi. Ir pieredzēts praksē, ka laika joslu aizpilda kāds sabiedrisko attiecību uzņēmums, bet reklāmu sociālajos tīklos uzstāda Facebook aģentūra. Kādas ir Facebook reklāmas būtiskākās priekšrocības – parunāsim nākamajā nodaļā.
Facebook video tiešraides
Kas ir Facebook reklāma un ar ko tā atšķiras no komunikācijas sociālajos tīklos?
Facebook reklāma no ikdienas komunikācijas sociālajos tīklos atšķiras ar algoritmu darbību.Iespējams, daudzi joprojām domā, ka, ievietojot ziņu uzņēmuma Facebook profilā, to uzreiz redz visi tā sekotāji. Diemžēl tā nav. To pirmajā brīdī ierauga tikai 0,5% no sekotāju skaita. Ja ievietotais saturs ir bijis pietiekami saistošs un ir sākusies iesaiste (patīk, dalīties, komentāri), tad algoritms turpina rādīt saturu sekotāju laika joslās. Kā prakse rāda, šobrīd vidēji sasniegtā auditorija organiskā veidā ir aptuveni ⅔ no sekotāju daudzuma. Šādu rezultātu var uzskatīt par labu, jo tikai atsevišķos gadījumos tas tiek pārsniegts. Biežāk tas ir video un jo īpaši tiešraides saturs. Tas ir iemesls, kādēļ jūsu Facebook aģentūra vai mārketinga speciālists piedāvā finansēt ieraksta izplatīšanos par maksu.
Informatīvais burbulis un izlaušanās no tā
Informācijas burbulis ir tas, kas tiek attiecināts uz mūsdienu informatīvo telpu, kas veidojas galvenokārt no tiem avotiem, kuriem sekojam un kurus patērējam. Tieši šī Facebook algoritma īpašība ir tā, kas būtiski atšķir Facebook reklāmas no organiskā satura laika joslā. Ikdienas ieraksti lielākoties sasniedz esošos sekotājus. Parasti tie ir uzņēmumu darbinieki, to radi, kāds esošais klients un vienkārši kāds, kuram patīk jūsu laika joslas saturs. Izglītības iestādēm tie ir esošie un bijušie izglītojamie, pedagogi un kāds no minēto radiniekiem. Respektīvi, ir skaidrs, ka organiski nekāda būtisku attīstību veicinoša rezultāta nav. Reklāma darbojas pilnīgi pretēji. Reklāma palīdz sasniegt auditoriju, kas nav jūsu konta sekotāji un varbūt par jums pat nekad nav dzirdējuši. Algoritms tos atrod, balstoties uz to patērētā satura līdzības pamata. Līdz ar to ir iespējams droši apgalvot, ka facebook reklāma:
- Pārlauž jūsu konta informatīvā burbuļa važas;
- Veido reālu mājaslapas apmeklējumu;
- Piesaista auditoriju, kas vērtīgāka par organisko.
Facebook reklāmas un laika joslas ierakstu vizuālā noformējuma atšķirības
Ir vērts atcerēties, ka pastāv Facebook reklāmas un laika joslas noformēšanas atšķirības. Izvietojot vizuālo noformējumu Facebook laika joslā, tiek pielāgots viens attēls. Pēdējā laika tendence liecina, ka tiek izmantots kvadrāta formāts ar malu proporciju 1:1. Savukārt, veidojot Facebook reklāmu, tai ir jāparedz uzreiz 3 izmēru vizuālais noformējums (1:1, 16:9 un 9:16). Tas ir saistīts ar to, ka reklāmu eksponēšana notiek dažādās vietās. Pavisam kopā tie ir 16 dažādi Facebook reklāmu izvietošanas segmenti. Precīzus izmērus varat aplūkot zemāk pievienotajā attēlā.
Reklāma Instagram un citos tīklos
Protams, Instagram piedavā veidot reklāmu arī pašā platformā, tomēr profesionālas digitālās aģentūras šīs reklāmas administrē caur Facebook reklāmu platformu, jo, kā zināms, Instagram pieder Facebook. Interesants fakts ir arī tas, ka caur Facebook Ad ir iespējams uzstādīt reklāmu Instagram arī tad, ja jums nav konta šajā aplikācijā. Caur šo platformu tiek adminisitrētas reklāmas arī īsajos stāstos (Story) un Messenger. Facebook ir arī plašs sadarbības partneru tīkls. Jau iepriekš bijām rakstījuši, ka par vienu no sadarbības partneriem 2017. gada rudenī kļuva Tinder. Līdz ar to reklāma Tinder aplikācijā nonāk caur Facebook
Atšķirība starp Boost un Facebook reklāmu
Noteikti esat saskārušies ar daudziem aicinājumiem nebūstot, bet tai pašā laikā esam pamanījuši, ka daudzas aģentūras joprojām visu Facebook reklāmas kustību nodrošina caur Boost. Runājot par Facebook reklāmu, nav iespējams apiet šo tēmu. Kādēļ? Abas, protams, sociālajā tīklā ierakstu uz priekšu virza par maksu. Fundamentālā atšķirība ir tā, ka būstotai reklāmai nav uzstādīta mērķa. Tas tiešā veidā ietekmē to, kā izplatās reklāma un ko cenšas paveikt algoritms. Boost gadījumā Facebook algoritms reklāmu rāda visiem pēc kārtas – neatkarīgi no lietotāja uzvedības un interesēm. Savukārt, Facebook reklāma var būt ar 11 dažādiem mērķiem. Šos mērķus varat aplūkot zemāk pievienotajā attēlā.
Facebook algoritma darbība atkarībā no uzstādītā mērķa
Piemērs. Ja jūs izvietojat video reklāmu, tad šo reklāmu būtu jāredz nevis tiem, kuriem tā varētu būt interesanta, bet gan tiem,kuri ir gatavi to skatīties. Vai arī, ja vēlaties iegūt maksimālu skaitu pāreju uz savu mājaslapu, tad algoritmam ir jāuzstāda uzdevums meklēt tos, uz kuriem ir attiecināms saturs un kuri dotajā gadījumā ir gatavi pāriet no sociālā tīkla uz citu vietni. Ņemot vērā, ka, veidojot Boost reklāmu, nav iespējams uzstādīt šādu mērķi, reklāma tiek rādīta visiem pēc kārtas tik ilgi, kamēr tiek iztēreta reklāmai paredzētā nauda.
Facebook reklāmas risinājumi
Ja jūs interesē, kādi var būt Facebook reklāmas risinājumi, tad mums tiešā veidā ir jāraugās uz iespējamajiem reklāmu mērķiem. Šie mērķi ir sagrupēti 3 dažādās kategorijās atbilstoši pārdošanas piltuve
- Awareness (Iepazīšanās)
- Consideration (Izpēte)
- Conversion (Reklāmguvums)
Iepazīšanās fāzes reklāmas
Iepazīšanās fāzes mērķi var būt divi – Zīmola atpazīstamība un Sasniedzamības reklāmas. Abas divas kopā izmantotas tiek visai maz, jo Zīmola atpazīstamības reklāmas ir orientētas uz sekotāju skaita palielināšanu kontam, bet Sasniedzamības reklāmas – uz maksimāli lielu sasniegto lietotāju skaitu. Šo mērķu zemā popularitāte skaidrojama ar to, ka sekotāju skaita daudzums būtībā nav noteicošais tāpat, kā sasniegtā auditorija. Abu mērķu vērtība nekādā veidā neveicina talāku iesaisti.
Izpētes fāzes reklāmas
Izpētes fāzes reklāmas ir krietni vairāk – sešas. Tā ir lauvas tiesa no visu iespējamo mērķu piedavājuma. Šie ir arī visplašāk izmantotie mērķu veidi. Ja jūs vēlaties iegūt maksimāli lielu pāreju skaitu no reklāmas uz savu mājaslapu, tad noteikti jaizmanto Plūsmas mērķis. Savukārt, ja vēlaties, lai cilvēki vairāk iesaistās jūsu ierakstā ar Patīk, dalās un komentē to, tad iesakām izmantot Iesaistes reklāmas mērķi. Ja jūsu mērķis ir panākt aplikāciju lejuplādi, tad ir jāizmanto Aplikāciju instalācijas mērķis. Kā jau minējām – lai panāktu maksimālu iesaisti video reklāmā un veicinātu tās skatīšanos, ir nepieciešams izvēlēties Video skatīšanās mērķi. Ir visai savdabīgi starp Izpētes fāzes mērķiem redzēt Kontaktu ģenerējošo mērķi, bet, ja jūs vēlaties iegūt pieteikumus uzreiz pašā reklāmā ar potenciālā klienta kontaktinformāciju, šis būs īstais reklāmas veids. Savukārt, ja vēlaties izveidot Messenger vēstuļu izsūtnes reklāmu, tad jums būs jaizvēlas pēdējais no šobrīd piedāvātajiem mērķiem.
Reklāmguvumu fāzes reklāmas
Reklāmguvumu fāzes reklāmas būtībā ir tā saucamie makroreklāmguvumi, jo marketingā izšķir arī mikroreklāmguvumus, kas ir visi iepriekš minētie reklāmguvumu varianti – pārejas uz mājaslapu, iesaiste, video skatījumi, kontakti utt. Reklāmguvumu fāzes reklāmas ir orientētas uz reālu pirkumu iegūšanu mājaslapā caur kontā izveidoto veikalu vai arī reāla veikala vai tā filiāļu apmeklējumu.
Un tā, apkopojot visus iespējamos mērķus, jūsu Facebook reklāmas risinājumi var būt:
- Atpazīstamības un sekotāju skaita palielināšana Facebook kontam;
- Reālu pāreju veicināšana no sociālajiem tīkliem uz mājaslapu;
- Iespēja palielināt iesaisti jūsu saturam;
- Iegūt reālus kontaktus;
- Veikt reklāmas satura izsūtnes Messenger;
- Veicināt aplikāciju instalāciju;
- Iegūt reālus pirkumus virtuālajā vai reālajā veikalā.
Facebook mērķauditoriju veidošana
Facebook mērķauditoriju veidošana ir īsta māksla, un tas ir galvenais “meistarstiķis”, ar ko atšķiras profesionāls Facebook reklāmu speciālists no nepieredzējuša. Šī raksta iepriekšējā tēmā par reklāmu mērķiem jau minējām Facebook mērķauditoriju veidošanu. Viss sākas ar pareizu mērķa izvēli, jo tas tiešā veidā sasaista reklāmu ar sasniedzamo auditoriju. Lielākā daļa lietotāju ir informēta, ka ir iespējams iestatīt ģeogrāfiskos un demogrāfiskos rādītājus, saskaņā ar kuriem notiek mērķauditorijas atlase. Noteikti tik pat liels lietotāju daudzums zina, ka iespējams atlasīt mērķauditoriju saskaņā ar interesēm. Bet noteikti ļoti mazs lietotāju skaits ir informēts par to, ka daudz efektīvāk darbojas mērķauditorijas, kuras atlasa ar mašīnmācīšanās metodēm. Lai veidotu šādas mērķauditorijas ir nepieciešams Facebook Pixel.
Facebook Pixel
Facebook Pixel ir neliels javascript kods, kuru ģenerē Facebook, un tālāk tas ir jāievieto mājaslapas galvenē. Šī koda funkcija ir sasaistīt lietotāju uzvedības datus starp mājaslapu un Facebook. Ar tā palīdzību ir iespējams atlasīt mērķauditorijas, kuras ir pirkušas noteiktus produktus vai apmeklējušas noteiktas saites. Bez Facebook Pixel nav iespējams izveidot atkārtotā mārketinga kampaņu attiecībā uz mājaslapu. Tieši šīs koda īpašības ir tās, kas ir neaizstājamas mērķauditoriju veidošanā ar mašīnmācīšanās metodi.
Mašīnmācīšanās Facebook mērķauditorijas
Veidojot māšīnmācīšanās Facebook mērķauditorijas, joprojām ir jaizmanto iespējas ierobežot mērķauditorijas gan ģeogrāfiski, gan demogrāfiski, jo Facebook Pixel šādus datus pats neievāc. Savukārt, kad jums ir instalēts Facebook Pixel, Facebook Auditoriju sadaļā parādās iespēja atlasīt lietotājus, kuri ir līdzīgi tiem, kuri ir apmeklējuši noteiktā laika sprīdī noteiktas saites vai veikuši noteiktas darbības. Līdz ar to, balstoties uz Facebook Pixel ievāktajiem datiem, ir iespējams daudz precīzāk atlasīt tās īpašības un intereses, kas piemīt jūsu mērķauditorijai. Šī metode uz doto brīdi ir atzīta par pašu progresīvāko un kvalitatīvāko Facebook reklāmu jomā.
Cik maksā Facebook reklāma?
Jautājums – cik maksā Facebook reklāma – ir svarīgs un vienlaikus provokatīvs. Daudzas Facebook reklāmas aģentūras jums teiks, ka maksa notiek par klikšķi, un tas nebūs melots. Tomēr tā nav taisnība ! Pimām kārtām, Boost reklāmai viss ir saistīts tikai ar sasniegto auditoriju. Otrām kārtām, Facebook reklāmu izcenojumi ir atkarīgi no izvēlētā mērķa. Tas nozīmē, ka Video skatīšanās reklāmu izcenojumi ir balstīti uz skatījumu cenu. Par Iesaistes reklāmas izcenojumu pamatu tiek ņemts dažādu iesaistes formu skaits. Bet arī tas nav tik vienkārši. Piemēram, Facebook reklāmu klikšķa vērtība veidojas sasaistē ar kopējo sasniegto mērķauditoriju. Tas nozīmē, ka, lai zinātu, cik maksā Facebook reklāma ar Plūsmas mērķi, mums ir jāzina, cik ir sasniegtā mērķauditorija un kāds ir bijis vidējais klikšķu skaits (CTR). Tādējādi izriet – jo vairāk reklāmguvumu veicina jūsu reklāma pie viena un tā paša sasniegtā lietotāju skaita, jo proporcionāli lētāk maksā Facebook reklāma. Kas tad ietekmē vidējo klikšķu skaitu?
Facebook mērķauditorija kā reklāmguvuma veicinātājs
Facebook mērķauditorija tiešā veidā ir viens no galvenajiem ietekmes faktoriem, kas ietekmē to, cik maksā Facebook reklāma. Ne velti šo rindu autors jau iepriekš minēja, ka tieši mērķauditoriju veidošana ir facebook reklāmu speciālista meistarstiķis. Jau vairākkārtīgi tika uzsvērts, ka Boost reklāma ir “naudas dedzināšana”, jo viss, ko tā var izdarīt – veikt ekspozīcijas. Tas nozīmē, ka pat Iepazīšanās fāzes Sasniegšanas mērķa reklāma ir efektīvāka, jo tā sasniedz maksimāli daudz dažādu lietotāju. Savukārt, Facebook reklāmām ir svarīgi atlasīt mērķauditoriju atbilstoši saturam un Pārdošanas piltuves fāzei. Jo precīzāk tiek veikta mērķauditorijas definēšana, jo pareizāku lietotāju sasniedz saturs, jo lētāk maksā Facebook reklāma.
Reklāmas noformējums kā reklāmguvuma veicinātājs
Runājot par to, cik maksā Facebook reklāma, nevar nerunāt arī par pašas reklāmas noformējumu. Šajā gadījumā runa ir gan par vizuālo noformējumu, gan par tekstuālajiem ierakstiem. Šie abi kopsummā veido būtisku sastāvdaļu tam, kas veicina vidējo klišķu veidošanos. Ne velti, jau iepriekš esam rakstījuši par tēmu “Paaudžu teorija marketingā”. Vizuālais noformējums būtiski veicina vienas vai otras paaudzes iesaisti. Tieši tādēļ šis ieraksts joprojām ir viens no populārākajiem mūsu rakstiem. Ko ar to vēlas teikt autors? Var būt tā, ka maksimālas efektivitātes labad dažādām vecuma grupām viens un tas pats produkts vai pakalpojums būtu jāpasniedz ar atšķirīgiem vizuālajiem noformējumiem.
Patiesās Facebook reklāmas izmaksas
Lai konstatētu patiesās Facebook reklāmas izmaksas, mums nākas ķerties klāt tam, ko sauc par ROI (Return on Investment) jeb latviski – Ieguldījumu atdeve. Facebook reklāma neizmaksā tikai naudu, kas tiek samaksāta Facebook Inc. Tai nākas pievienot arī vizuālā noformējuma sagatavošanas izmaksas, pavadošā teksta izmaksas, kā arī reklāmas uzstādīšanas un administrēšanas izmaksas. Galu galā, arī klikšķis vai video skatījums vēl nav iegūtā samaksa par preci vai pakalpojumu. Kā pieredze rāda, tad vidējā Ieguldījumu atdeve no Facebook reklāmām svārstās starp 10.00 un 30.00 EUR uz vienību. Tas nozīmē, ka produktiem, kuru pārdošanas vērība ir zem 10.00 EUR, piedāvāt Facebook reklāmu ir apgrēcīgi. Tā ir iespējama, ja produkta vai pakalpojuma lietošana notiek arī atkārtoti. Piemēram, tirgot pašdarinātus auskarus ar cenu 8.00 EUR ar Facebook reklāmas starpniecību caur aģentūru ir absolūti nerentabli. No otras puses, par šādu pašu cenu sporta zāles abonomentu ir rentabli, jo klients pēc viena apmeklējuma turpina maksāt par nākamajiem pakalpojuma periodiem.
Vai jums nepieciešama Facebook aģentūra?
Jautājums – “Vai jums ir nepieciešama Facebook aģentūra?” ir visai netolerants, bet diskusijas vērts. Netolerants, jo, sakot, ka jums nevajag aģentūru, noteikti noniecināšu daudzu kolēģu ikdienas darbu, un arī tas nozīmēs, ka aģentūras Zīle pakalpojums jums nav vajadzīgs. No otras puses – sakot, ka jums noteikti vajadzīga Facebook aģentūra, jūs tam nenoticēsiet . Tad kāda varētu būt atbilde? Jums ir jāizvērtē tas, cik veltāt laiku tiešai naudas pelnīšanai un cik blakuslietām. Ja jūs pietiekami daudz laika veltāt ražošanas un pakalpojumu sniegšanas procesam un jums pietiek laika Facebook reklāmai, tad kādēļ gan lai to nedarītu? Ja pārstāvat lielāku uzņēmumu un jums ir mārketinga speciālists, jūs varat ļaut apgūt Facebook reklāmu izvietošanu, ja viņam ir pietiekami daudz laika; bet, ja viņam tā nav – tad apžēlojieties par viņu. Galu galā, aprēķinot ROI neizmirstiet, ka arī jūsu un jūsu darbinieku laiks kaut ko maksā. Ja vēlaties šajā laikā iegūt maksimāli augstu rezultātu no Facebook reklāmu izvietošanas, izvērtējiet savas vai sava mārketinga speciālista iespējas veltīt tik daudz laika, lai ne tikai mentāli, bet arī praktiski apgūtu visu šajā rakstā aprakstīto. No šo rindu autora skatupunkta – ir loģiski daudzos gadījumos vērsties pie Facebook aģentūras, piemēram – aģentūras Zīle.
Kopsavilkums
Ceru, ka šajā rakstā esmu spējis sniegt pietiekami daudz skaidru atbilžu uz akūtiem jautājumiem – uz sākumā pieteiktajiem tās tika dotas noteikti un pat mazliet vairāk. Ceru, ka mana pieredze būs noderīga, pieņemot noteiktus lēmumus nākotnē attiecībā uz tik nozīmīgu digitālā mārketinga komponenti kā Facebook reklāma. Šajā rakstā maksimāli korekti esmu centies sniegt aktuālāko informāciju, jo arī izstrādātāji nesnauž un regulāri veic dažādus atjauninājumus un uzlabojumus. Jau šobrīd redzu vēl pāris tēmu, kuras būs jāpapildina vai arī jāapraksta nākamajos rakstos,kuras arī ir cieši saistītas ar Facebook reklāmu uzstādīšanu. Jau iepriekš atvainojos visiem tiem, kuri gaidīja kādas precīzākas pamācības šajā rakstā, bet tā mērķis bija cits. Jebkurā gadījumā, ja uzskatāt, ka šis raksts ir vērtīgs, būšu pateicīgs, ja dalīsieties ar to, iesakot saviem paziņām un kolēģiem. Ja uzskatāt, ka esmu kļūdījies vai tieši otrādi – vēlaties papildinājumu vai turpinājumu, droši par to rakstiet komentāros, jo izskatās, ka Facebook digitālā mārketinga kanāls.būs aktuāls vēl ilgi. Lai mums visiem veicas to izmantot maksimāli efektīvi! Savukārt, ja radīsies nepieciešamība pēc atbildēm Facebook mārketinga jautājumos, priecāsimies sniegt draudzīga pleca atbalstu!