Visi pakalpojumi
MĀJASLAPU AUDITS (SEO AUDITS)
Mājaslapu audits , jeb lietojot anglicismu – SEO audits, ir neatņemama sastāvdaļa no paša optimizācijas procesa. Lasiet līdz galam un uzzināsiet atbildes par to, kāpēs tas tā ir? Kādi mājaslapu audita varianti iespējami? Zemāk atradīsiet arī to, cik tas maksā un skaidrojumu, kāpēc tas tik maksā!
Mājaslapu optimizācija
Lokācijas optimizācija
Tehniskā optimizācija
Iekšējā optimizācija
Ārējā optimizācija
Lietotāja pieredzes optimizācija
Mēs piedāvājam
Auditēt mājaslapu
Optimizēt to
Uzlabot reklāmguvumu līmeni
Gūt lielāku peļņu no organiskā apmeklējuma
Uz kādiem jautājumiem saņemsi atbildi?
Kas ir mājaslapas audits?
Kāpēc tas ir vajadzīgs?
Kādi audita veidi var būt?
Kpāēc tas maksā tik, cik tas maksā?
Vai mēs kaut ko saprotam no SEO?
Mūsu vadošie speciālisti ar mājaslapu izstrādi nodarbojas kopš 2004. gada. Kopš tā laika ir uzsākts arī gūt zināšanas par mājaslapu optimizāciju.
Kāpēc mājaslapu audits ir neatņemama optimizācijas sastāvdaļa?
Mājaslapu optimizācija ir saistīta ar daudzpusīgu jautājumu risinašanu. Savukārt, ne vienmēr šo darbu veic tas pats cilvēks, kurš veidojis mājaslapu. Līdz ar to, lai uzsāktu optimizāciju, ir nepieciešams saprast kādas vispār problēmas ir raksturīgas konkrētai vietnei. Šis situācijas noskaidrošanas process arī ir SEO audits, jeb mājaslapu audits. Sabiedrībā pastāv daudz dažādi stereotipi par SEO. Noskaties video un uzzini 5 galvenos mītus ar kuriem saskaramies savā darbā.
Kādos veidos var tikt veikti mājaslapu auditi?
Runājot par auditēšanas prcesu, ir jāsaprot, kas tajā tiek iekļauts. Pamatā, tas satur 5 sastāvdaļas, atbilstoši optimizācijas procesiem. Un tie ir:
- Lokācijas optimizācija
- Tehniskā optimizācija
- Iekšējā optimizācija
- Ārējā optimizācija
- Lietotāja pieredzes optimizācija
Līdz ar to iesējams veikt auditu katrā no šiem segmetiem, bet kā sestais, iespējamais pilnais audits.
Pilnais mājaslapu audits
Pilnais mājaslapu audits ietver visu piecu optimizācijas veidu auditu. Bez šāda audita nav iespējams iepazīties ar pilnvērtīgu mājaslapas stāvokli. Līdz ar to, tieši šo auditu piedāvājam kā pirmo. Ziņojuma apjoms, veicot pilno mājaslapas auditu, kā parasti ir ap 65 lpp., bet esam sagatavojuši ari līdz pat 160 lpp. lielu atskaiti. Vēlāk iespējams veikt jau daļēju auditēšanu, lai precizētu stāvokli un rezultātu. Pilnais audits ietver sevī arī klienta konkurentu izpēti. Savukārt, tas nozīmē, ka pēc tā veikšanas klientam ir pieeajmai arī noteikti dati, kuri var veicināt mārketinga procesu, zinot, kādas mārketinga aktivitātes un kanālus izmanto konkurenti.
Kāpēc SEO audita cenas mēdz pārsteigt?
Kā var nojaust, tad auditēšanas process ir laikietilpīgs. Īpāsi tas attiecas uz pilno auditu. Tas, ko neesam vēl minējuši ir tas, ka auditēšanas un monitoringa process nav iespējams bez profesionāliem. instrumentiem, kas izmaksā SEO speciālistam paprāvu summu. Šo rīku abonēšana tiek iekļauta audita cenā. Savienojumā ar daudzām darba stundām, tas arī veido noteiktu cenu.
Mājaslapu audita cenu plāni
- iIzpildes laiks 30 dienas.
- Ietver visu optimizācijas veidu auditu.
- Izpildes termiņš 5 darba dienas
- Ietver uz mājaslpas tehnisko darbību attiecināmo lementu auditu.
- Reizi mēnesī
- Tiek iekļauti tekstuāli skaidrojumi un analīze.
Saistītie pakalpojumi
Digitālā mārketinga stratēģijas
Vau! Izrādās arī to mēs dārām. Kā gan citādāk lai visu saliek pa paluktiem?
Mājaslapu uzturēšana
Droši mākoņservera pakalpojumi, tas noteikti ir par mums un ar mums.
Piesakies bezmaksas konsultācijai!
Piesakoties šeit saņemsi padomu un 5% atlaidi pirmajam pasūtījumam!