Satura radīšana
MĀJASLAPU IZSTRĀDE
Mājaslapu izstrāde šobrīd ir kļuvusi par akūti nepieciešamu ikviena izmēra uzņēmumam. 2020. gads ir parādījis nepieciešamību būt pārstāvētam ikvienam uzņēmumam digitālajā vidē. Arī pati mājaslapu izstrāde ir būtiski mainījusies. Protams, pastāv daudz un dažādu risinājumu. Arī tādi, kurus var veikt cilvēks bez programmēšanas iemaņām. Tomēr tas prasa laiku. Tieši tādēļ, ja vēlaties taupīt laiku, iegūt vēlamo rezultātu un arī atbalstu, mēs esam īstā izvēle! Lasiet šo sadaļu līdz beigām un uzziniet par mūsu izstrādes un nomas iespējām, kā arī izcenojumiem!
Vai ir nepieciešama mājaslapa
Viens no strīdīgākajiem jautājumiem starp sociālo tīklu mārketinga speciālistiem un mājaslapu izstrādātājiem ir tas, vai šodien ir nepieciešama mājaslapu izstrāde. Varbūt pietiek ar kontu sociālajos tīklos? Atbilde ir ļoti vienkārša – uzņēmumam ar ambīciju būt veiksmīgam un kāpināt savu apgrozījumu nākas izmantot daudz un dažādus kanālus. Līdz ar to nepietiek tikai ar kontu sociālajos tīklos. Pat tīri teorētiski raugoties uz Pircēja ceļu, mēs redzam, ka mājaslapa ir centrālā vieta visā komunikācijā un pārdošanas piltuvē. Savukārt, novērojumi liecina, ka pat amatnieki, kuri vēlas gūt plašāku tirgu, veido savas e-komercijas vietnes. Līdz ar to atbilde var būt tikai viena – mājaslapa ir nepieciešama.
Mēs izstrādājam:
Piezemēšanās lapas
Uzņēmumu mājaslapas
Interneta veikalus
Mēs izmantojam:
WordPress
WooComerce
Magento
Mēs izmantojam:
WordPress
WooComerce
Magento
Mēs izstrādājam:
Piezemēšanās lapas
Uzņēmumu mājaslapas
Interneta veikalus
Mājaslapu izstrāde ar pirktu vai unikālu dizainu
Mūsu grafikas dizaina speciālisti ir gatavi īstenot Jūsu vizuālās ieceres izstrādājot unikālu dizainu. Savukārt, mājaslapu programmētāji ir gatavi to īstenot dzīvē. No savas puses iesakām izvērtēt nepieciešamību iet šādu ceļu. Ja vēlaties iegūt kvalitatīvu rezultātu, tas iespējams arī izmantojot pirktas sagataves. Šāda mājaslapu izstrāde notiek vismaz 2 reizes ātrāk un vismaz 2 reizes lētāk.
Mūsu attieksme
Mājaslapu izstrāde ir līdzīga ikvienam procesam, kas pastāv kā konstrukcija. Piemēram, būvējot ēku, jūs vēlaties jau iepriekš izplānot, kur atradīsies logi, komunikācijas un cits. Tieši tā pat arī realizējot mājaslapas izstrādes projektu ir jāsāk ar plānojumu. Šāds plānojums ir darba uzdevums. Darba uzdevumā tiek iekļautas visas nepieciešamās sadaļas, noteikti vēlamie lauki un to izvietojums. Šeit var arī pievienot analogu izpēti un vizuālos risinājumus. Darba uzdevums vēlāk atvieglo visus mājaslapas izstrādes procesu. Īpaši, ja projekts saistīts ar unikāla dizaina izveidi, ir nepieciešams sākt ar darba uzdevuma izstrādi.
Mūsu mājaslapas ir SEO draudzīgas
Mājaslapu izstrāde nav tas pats, kas tās optimizācija. Tomēr, jau tās izstrādē paredzamā struktūra, tehniskie risinājumi, satura izvietojums un daudzas citas nianses ietekmē mājaslapas tālāko dzīvi meklētājprogrammās. Mēs savos mājaslapu risinājumos jau sākotnēji ieliekam priekšnosacījumus, kas vēlāk palīdz veiksmīgi risināt mājaslapas optimizāciju. Tieši tādēļ aicinām sākt ar darba uzdevuma izstrādi, jo mūsu izpildījumā tā paredz arī atslēgvārdu analīzi.
Mājaslapu izstrāde ar sarežģītām integrācijām
Mūsu klientiem bieži ir nepieciešamas mājaslapas ar sarežģītām integrācijām. Piemēram, savienošana ar noliktavu un grāmatvedības uzskaiti To visu mēs spējam nodrošināt. Tieši tādēļ, integrācija ar salīdzināšanas platformām, mārketinga instrumentu pievienošana, analītikas rīku integrācija ir mūsu ikdienas darbs.
CRO – solis ar kuru jāturpina mājaslapu izstrāde
Reklāmguvumu optimizācija (CRO) ir nākamais solis, kas jāsper pēc mājaslapu izstrāde. Tas tiek veikts ņemot vērā gan ārējās plūsmas optimizēšanu, gan iekšējo ceļu sakārtošanu ar mērķi gūt pēc iespējas vairāk reklāmguvumu. Šajā gadījumā reklāmguvumi ir gan pirkumi, gan pieteikumi, atkarībā no nozares. Jebkurā gadījumā, mēs izstrādājam tikai tādas mājaslapas, kas nes rezultātu no to pastāvēšanas. Tādēļ pēc izstrādes projekta beigām esam gatavi turpināt īstenot procesu tik tālu, līdz tās sāk nest reālu rezultātu.
Mājaslapu izstrādes provizoriski izcenojumi
Protams, katrs projekts, kurā notiek mājaslapu izstrāde ir pietiekami unikāls. Tādēļ aicinām pieteikt bezmaksas konsultāciju izmantojot mūsu formu un papildus saņemt 5% atlaidi pirmajam pasūtījumam. Tomēr pastāv iespēja noteikt kaut nelielus izmaksu punktus, ar kuru palīdzību varat noorientēties iespējamajā izmaksu diapazonā.
- Word Press
- Pirkts dizains
- 3 valodas
- WordPress
- WooComerce
- Pirkts dizains
- Mājaslapas uzturēšana
- 6 sadaļas
- 3 valodas
- Ērta funkcionalitāte
Piesakies bezmaksas konsultācijai!
Piesakoties šeit saņemsi padomu un 5% atlaidi pirmajam pasūtījumam!
Dažas atbildes uz jautājumiem par Mājaslapu iztrādi
01. Vai ir nepieciešama mājaslapa?
Digitālajā pircēja ceļā mājaslapa ir tā vieta, kur potenciālais klients izdara izvēli. Uzņēmumam, kuram ir mājaslapa paplašinās kanālu daudzveidība, caur kuru iespējams uzrunāt potencialo klientu. Līdz ar to, atbilde ir visai viennozīmīga – mājaslapa ir akūti nepieciešama.
02. Kādu mājaslapu man izvēlēties?
Pamatā ir tikai divu veidu majāslapas: (1) pakalpojumu mājaslapa un (2) interneta veikals. To uzbūve var būt arī divu veidu: (1) vienas lapas vietne un (2) daudzlapu vietne. Jo apjomīgāka vietne, jo dārgāk ta izmaksā, bet paveras vairāk iespēju, bet būtībā visu izšķir pakalpojumu un preču daudzums. Jo ir lielāka dažādība, jo sarežģītāka mājaslapa būtu jāveido.
03. Kas ir e-komercija?
Daudzi joprojām uzskata, ka e-komercija ir interneta veikals. Tas tā gluži nav, jo pakalpojumu un izglītības uzņēmumiem svarīgi ir iegūt kontaktus un pieteikumus. To iegūšanas risinājumi mājaslapā arī tiek uzskatīti par e-komerciju. Līdz ar to, šodien prasības integrēt e-komercijas risinājumus ir attiecināmas uz ikvienu mājaslapu.