— Realizēts projekts
Grāmatvedības uzņēmuma DIGRA zīmola redizains un interneta vietne
Sākotnēji SIA Digra vērsās pie mums ar lūgumu optimizēt, uzturēt interneta vietni un nodrošināt atslēgvārdu reklāmu. Diemžēl, veicot primāro ekspertīzi interneta vietnei, konstatējām daudzus trūkumus. Mūsu viedoklis daļēji saskanēja ar klienta viedokli, tādēļ vienojāmies par jaunas interneta vietnes izstrādi.
Klients
SIA Digra
Datums
2024
Ilgums
1 mēnesis
Mērķis
Atpazīstamības veicināšana un komunikācijas uzlabošana
Darbi, kurus veicĀm projekta īstenošanas laikā
ir projekti kuros klientam nākas uzticēties mūsu viedoklim un pieredzei. Dažkārt to ir grūti panākt, jo klientam parasti ir savs priekšstats par iedomāto rezultātu, bet kad klients mums pilnībā uzticas, ir iespējams panākt brīnišķīgu rezultātu, par kuru ir priecīgi gan klienti, gan mēs. SIA Digra projekts ir tieši tāds.
Grafikas dizains
Servera pakalpojumi
Mājaslapas izstrāde
Mājaslapas uzturēšana
Teksta saturs
Mājaslapas optimizācija
Stāsts
— Projekta gaitas
Zīmols, kas pakāpjas soli augstāk
Uzsākot savu darbību ikviens zīmols vēlas kļūt atpazīstams un klientu pamanīts. Lai to panāktu ir nepieciešamas vairākas dabības, bet pats svarīgākais ir “mājasdarbs” – grafiskā identitāte un virtuālais tēls. Brīdī, kad pie mums versās SIA Digra, uzņēmumam jau bija nostiprinājusies grafiskā identitāte, bet mēs saskatījām zināmu neatbilstību nozares tēlam. Tieši vizuālā tēla maiņa bija ilgu diskusiju tēma. Šo diskusiju rezultātā mēs vienojāmies par tēla maiņu, kas arī tika likts par pamatu jaunas interneta vietnes izstrādei.
Veidojot interneta vietnes arhitektūru jau savlaicīgi tika domāts gan par iespējamo optimizāciju uz noteiktiem atslēgvārdiem, gan par pakalpojumu eksponēšanu lietotājam apmeklējot vietni. Vietne ir konstruēta tā, lai ikvienā vietnes saitē ieinteresētais lietotājs varētu aizpildīt tematisku kontaktformu saziņai ar uzņēmumu. Kā jau katrai mūsu izstrādātai interneta vietnei, mēs pievienojām visu nepieciešamo Google instrumentu klāstu un privātuma apstiprināšanas moduli. Līdz ar to interneta vietne jau no pirmas dienas ir pilnvērtīgs rīks uzņēmuma mārketinga aktivitāšu īstenošanai.
Tieši kontaktformu aizpildīšana ir uzstādīta kā mērķis vietnes Google Analytics un talāk izmantota kā reklāmguvumu optimizācijas elements Google Ads. Rezultātā, mēs varam runāt par to, ka šī projekta īstenošana ir veicinājusi grāmatvedības uzņēmuma darbību jaunu klientu piesaistē.
Ko saka mūSu klienti
Es esmu sajūsmā par mājaslapu, viss ļoti patīk. Ļoti labi viss ir pārskatāms, interesants sadaļu izvietojums, tādu nebiju redzējusi, ļoti labi teksti, konkrēti un skaidri saprotami. Liels paldies Jums, nu tagad es saprotu kā izskatās mājaslapa ja to taisa profesionāļi
Dita Veide
Uzņēmuma vadītāja