— Digitālais mārketings
E-pastu mārketings klientu atkārtotai uzrunāšanai
E-Pastu mārketings var būt efektīvs saziņas kanāls jūsu pārdošanas piltuvē. Tajā pašā laikā lielākā daļa uzņēmēju un pat mārketeru uzskata, ka e-pastu mārketings ir tas pats spams. Tādēļ dažkārt rodas neizpratne, kādēļ to piedāvājam un it īpaši uzsveram tā lomu reklāmguvumu un atkārtotu pirkumu pārdošanas piltuves gala fāzēs. Piesakiet bezmaksas konsultāciju un mēs jums pastāsim detaļās, bet lasot tālāk uzzināsiet galvenos punktus.
— Par pakalpojumu
Spams vai tomēr E-pastu mārketings
Mēs katru dienu sastopamies elektroniskajās pastkastēs ar daudz un dažādu e-pasta vēstuļu saturu. Lielākā daļa no tām ir spams. Tomēr ir arī tādas, kuras regulāri saņemam no uzņēmumiem un partneriem ar viņu jaunumiem un piedāvājumiem. Ir arī tādas, kuras mums šķiet personalizētas, bet tajā pašā laikā aizdomājamies par to, cik daudz šis uzņēmums varētu algot cilvēkus, kuri izsūta katram klientam šādu e-pastu? Lūk, tieši šī – otrā vēstuļu kategorija – ir tas, kas saucās ē-pastu mārketings! Tas nav spams – tā ir noderīga informācija saņēmējam, kas tiek automatizēts un balstās uz legāli iegūtu adrešu sarakstu.
Kā mēs to darām?
Ja jums nav izveidota e-pastu datubāze, mēs uzstādīsim rīkus, kas tādu izveidos. Ja tomēr jums tāda jau ir, mēs strādāsim ar to.
02.
Pirms uzsākt darbu ar e-pastu mārketingu, būs nepieciešams veikt dažādus iestatījumus DNS servera līmenī, lai e-pasti netiktu uztverti kā spams.
03.
Kad ir paveikti visi mājasdarbi, mēs izveidosim uzņēmuma stilam atbilstošu izsūtīšanas veidni un saskaņosim izsūtīšanas plānu un saturu.
E-pasta loma pircēja ceļā
Pircēja ceļam ir būtiska nozīme mārketinga stratēģijas konstruēšanā. Tieši tik pat nozīmīgs ir arī e-pastu mārketings, jo tas ir svarīgākais instruments gan pārdošanas, gan atkārtotu pirkumu, gan zīmolu vēstnešu uzturēšanas stadijās. Respektīvi – tieši e-pastu mārketings ir instruments ar kuru vada pārdošanas piltuves beigu fāzi.
Tas spēj to, ko nevar paveikt sociālo tīklu mārketings, maksas klikšķu mārketings un saturs. Būtībā, digitālajā vidē nav efektīvāka instrumenta piltuves gala stadijā par e-pastu mārketingu. Pastāv vairāki resursi, kurus iespējams izmantot šī mārketinga organizēšanai, piemēram, MailChimp vai kādi citi.