Pakalpojumu kategorijas

MĀJASLAPU OPTIMIZĀCIJA
Mājaslapu optimizācija ir viens no aģentūras Zīle pamatpakalpojumiem. Ja esat šajā sadaļā, noteikti esat nonākuši pie domas, ka ir jāveic darbības, kas palielinātu mājaslapas apmeklējumu. Tādēļ, pirms izdarāt izvēli, vēlamies pastāstīt par šo pakalpojumu dažos vārdos, Lasiet līdz galam saņemsiet atbildes uz vairākiem jautājumiem.
Šajā sadaļā atradīsiet atbildes par to:
Kas ir mājaslapas optimizācija?
Kam pievēršam uzmanību veicot SEO?
Cik daudz pie tās ir jāstrādā?
Kādas ir iespējamās izmaksas?
Mēs izstrādājam SEO draudzīgas mājaslapas un arī tās optimizējam!
Skaties video : 5 galvenie mīti par SEO:
Mēs jau esam internetā
Mums ir jauna mājaslapa
Mums pirms gada veikta optimizācija
SEO nestrādā
Google algoritma darbība mūsdienās
Mēs zinām kā darāms darbs, kas pacels Jūsu mājaslapu meklēšanas rezultātu TOPā!

Kas ir SEO, jeb mājaslapas optimizācija?
Mājaslapas optimizācija ir tās pielāgošana meklētājprogrammmu prasībām tā, lai iegūtu maksimāli augstas pozīcijas atsaucoties uz noteiktiem pieprasījumiem. Būtībā, tas ir arī viss! Galvenā problēma ir tā, ka uz vieniem un tiem pašiem pieprasījumiem vēlatas iegūt maksimāli augstas pozīcijas daudzu mājaslapu īpašnieki. Līdz ar to ir jāveic pielāgošana, jeb optimizācija daudzos jautājumos.
Ko dod mājaslapas optimizācija
Aplūkojot attēlu, kurā redzma tabula ar kāda konkrēta uzņēmuma apmeklējumu un pirkumiem interneta veikalā ir redzams, ka galvenais kanāls caur kuru nokļūst lietotāji ir Organiskais apmeklējums. Caur šō kanālu iekļūvušo lietotāju īaptnnība ir ne tikai skaitliska, bet arī kavlitatīva. Tas rezultātā sniedz arī lielāko pirkumu skaitu. Ja mājaslapa ir ar noteiktu vēsturi, šāda aina ir normāla parādība. Ja vietne ir jauna, tad visdrīzākais tā iegūs apmeklējuu caur citiem kanāliem, bet Organiskais apmeklējums būs neizteiksmīgs.
Izstrādājot mājaslapu tās optimizācija nav likumsakarīgs process
Mājaslapas optimizācija nav likumsakarīga parādība izstrādājot mājaslapu. Mājaslapas veidošana biežāk saistās ar dizainu un tehnisko risinājumu. Savukārt mājaslapas optimizācija ir kaut kas pa vidu starp mājaslapas izstrādi un mārketingu. Tādēļ nevar arī paļauties uz to, ka mārketinga speciālists varēs veikt šo procesu, jo tas prasa specifiskas zināšanas. Ja vēlaties par to pārliecināties, lasiet rakstu “Kas ir SEO?"

Kam mēs pievēršam uzmanību veicot mājaslapas optimizāciju?
Mājaslpas optimizācijas process balstās izpratnē par meklētājprogrammu algoritmu darbību. Tai pašā laikā meklētājprogrammu izstrādātāji tur noslēpumā algroitmu izstrādi. Tādēļ SEO navar apgūt kādā mācību iestādē bet tikai ampīriski, katru dienu strādājot pie mājaslapu optimizācijas. Mūsu pieredze saka, ka optimizācijai ir svarīgi:
- Lietotāja pieredze
- Vietnes tehniskā darbība
- Vidējais klikšķu skaits
- Saišu stāvoklis
- Pareiza satura izvietošana
Katru no šiem punktiem var sadalīt vēl daudzos un daudzos apakšpunktos, bet viss kopā tā ir mājaslapas optimizācija mūsu izpratnē.
Cik bieži veicama mājaslapas optimizācija?
Google meklētājprogrammas izstrādātāji gada laikā mēdz testēt teju 1000 dažādus algoritmus. Savukārt, lielās algoritma izmaiņas, kas būtiski ietekmē mājaslapu stāvokli, izsludina 3-5 x gadā. Rezultātā, mājaslapas optimizācijas ir nepārtraukts process, jo ar laiku mājaslapa var neatbilst meklētājprogrammu labās prakses prasībām.
Mājaslapu optimizācijas cenu plāni
- Paredzēts nelielām mājaslapam.
- Neiekļauj izvērsto ikmēneša atskaiti
- Iekšējā optimizācija.
- Ārējā optimizācija.
- Atskaite par rezultātu.
Ar mājaslapu optimizāciju saistītie pakalpojumi:
Lai sāktu optimizēt Jūsu mājaslapu, labākais sākt ar sarunu. Piesakiet bezmaksas konsultāciju!
Piesakoties šeit saņemsi padomu un 5% atlaidi pirmajam pasūtījumam!
Dažas atbildes uz jautājumiem par Mājaslapu optimizāciju
01. Kas ir SEO?
SEO (Search Engine Optimization), jeb latviski sakot mājaslapas optimizācija meklētājprogrammām ir specifisku pasākumu kopums, kas tiek veikts ar mājaslapu, kuru mērķis ir nodrošināt maksimāli augstas pozīcijas meklētājprogrammās. Detalizetaku informāciju varat atrast rakstā Kas ir SEO?.
02. Vai tikko veidota mājaslapa ir optimizēta?
Mājaslapas izstrāde un tās optimizācija ir atšķirīgi procesi, bet var būt iekļauti viens otrā. Jau izstrādājot mājaslapu var paredzēt tās uzbūvi un tehnisko risinājumu atbilstoši meklētājprogrammu prasībā. Tieši tādeļ jau pie mājaslapas izstrādes jābūt pieaicinātam SEO speciālistam.
03. Vai SEO ir vienreizējs pakalpojums?
SEO satur daudz un dažādus procesus. Ir tādi, kurus pietiek veikt vienu reizi, bet ir tādi, kurus nepieciešams regulāri uzraudzīt un regulāri atjaunot vai papildināt. Tieši tādēļ SEO pakalpojumu cenas parasti ir abonēšanas veidā. Savukārt abonomenta maksa satur noteiktus darbus, ko SEO aģentūra uzņemas par to veikt.