— Digitālais mārketings
Reklāmguvumu optimizācija Efektīvam mārketingam
Reklāmguvumu optimizācija ir svarīgs process lai palielinātu ienākumus no digitālajiem kanāliem. Ja šodien nesaņemat ieņēmumus ar digitālo kanālu palīdzību, jums nekavējoties jāpiesaka šis pakalpojums. Tiem ir jābūt, vai arī vēl joprojām nav izdarīts nepieciešamais pielāgojums digitālai videi.
— Par pakalpojumu
Reklāmguvumu optimizācija ir neatņemama digitalizācijas sastāvdaļa
Vēl joprojām var atrast daudz mājaslapas, kurās ne tikai ir vājas uzņēmējdarbības digitalizācijas pazīmes, bet to nav vispār. Šīs vietnes joprojām ir veidotas pēc WEB 1 principa. Šāda situācija bieži atrodama B2B segmenta mājaslapās. Tajā pašā laikā, šodien ir aktuāls jau WEB 5 digitalizācijas modelis. Reklāmguvumu optimizācijas process veicam sākot no pašiem pamatiem. Ieviešam reklāmguvumu gūšanas elementus, to uzskaites principus, visbeidzot optimizējam ārējos mārketinga procesus, kas veicina augstvērtīgu reklāmguvumu iegūšanu.
Ka mēs to darām?
Uzsākot darbu tiek veikts plašs reklāmguvumu gūšanas principu audits interneta vietnē. Arī ārējo mārketinga procesu audits.
02.
Audita rezultātu apkoposana un prezentācija klientam. Balstoties uz audita rezultātiem notiek tālāku procesu plāna izstrāde.
03.
Reklāmguvumu gūšanas elementu ieviešana/uzlabošana balstoties uz iegūtajiem audita rezultatiem un lietotāja uzvedības labas prakses principiem.
Vai CRO ir tas pats SEO?
CRO, jeb reklāmguvumu līmeņa optimizācija tiek veikta ar mērķi palielināt reklāmguvumu skaitu attiecībā pret apmeklētāju skaitu. Piemēram, jā jūsu interneta veikalā šobrīd ir 1% reklāmguvumu no visiem apmeklējumiem mēnesī, tad ja reklāmguvumu līmeņa optimizācijas rezultātā šo proporciju palielina tikai par 0,2%p., tiek iegūts ieņēmumu pieaugums par 20%.
Savukārt, SEO ir optimizācija meklētājprogrammām, kā rezultātā tiek paredzēts organiskā apmeklējuma pieaugums no meklētājprogrammām. Ja jūsu mājaslapas organiskais apmeklējums ir sal’dzinoši niecīgs, tad jums nepieciešams SEO.