— Digitālais mārketings
Maksas klikšķu mārketings mērķu sasniegšanai
Maksas klikšķu mārketings (PPC), kas tiek saukts latviešu valodā arī kā meklētājprogrammu mārketings ir mūsu viens no pamatpakalpojumiem. Acīmredzot, ja esat nonākuši šajā lapā, jūs interesējaties par iespēju veidot reklāmas kampaņas kādā meklētājprogrammu tīklā. Sazinaties ar mums un mēs sniegsim bezmaksas konsultāciju par visām iespējām.
— Par pakalpojumu
Kas Ir Maksas klikšķu mārketings?
Maksas klikšķu mārketings, jeb PPC mārketings ir pakalpojums kuru var iegūt meklētājprogrammās. To piedāvā gan Google, gan Bing, kas ir zināmākie servisi mūsu reģionā. Biežāk Latvijā tiek izmantoti Google pakalpojumi, ko tautā nereti joprojām dēvē par Google Adwords. Makas klikšķu mārketings palīdz mājaslapām nokļūt augstākajā meklēšanas pozīcijās, kas atrodas uzreiz zem meklēšanas loga. Šādas vietas ir 4 augšpusē un divas apakšā, bet otrajā lapā vēlreiz 2 augšpusē. Investīcija šajā mārketingā dod tūlītēju apmeklējumu mājaslapā un tālāk reklāmguvumus. Tam pretstats ir mājaslapu optimizācija, kas dod ieguvumu ilgtermiņā.
Kā mēs to darā?
Lai gūtu maksimālu rezultātu, mēs sākam ar visu sistēmu saslēgšanu un konfiguraciju. Ja tāda ir veikta, mēs jebkurā gadījumā veicam šo procesu auditu.
02.
Veicam kampaņu plānošanas darbus saskaņā ar Jūsu uzstādītajiem mērķiem un mārketinga plānu.
03.
Pēc kampaņu aktivizēšanas, veicam rūpīgu monitoringu un sniedzam regulāras atskaites.
Ko saka mūsu klienti?
Kopš sadarbojamies ar Aģentūru Zīle uzņemšanas kampaņu organizēšanā, katru gadu esam sākuši palielināt pieteikumu skaitu un būtiski uzlabojuši zīmola atpazīstamību. Esam arī pārgājuši tikai uz daudzveidīgu digitālu kanālu izmantošanu vienota mērķa sasniegšanai, atsakoties no tradicionālajiem medijiem.
Maija Vanaga
Rīgas Mākslas un mediju tehnikuma direktore
Uzņemšanas kampaņas stratēģijas izstrāde
Vizuālā satura radīšana
Ikdienas komunikācija sociālo tīklu kontos
Reklāma sociālajos tīklos
Reklāma Google tīklā
Piemērs
— Sociālo mediju projekts
Ikdienas Komunikacija sociālajos medijos RMMT uzņemšanas laikā
Ikdienas komunikācijas process uzņemšanas kampaņas laikā Rīgas Mākslas un mediju tehnikuma sociālo tīklu kontos.
Kominikācijas projekts sociālajos tīklos
RMMT uzņemšanas kampaņu neatņemama sastāvdaļa ir ikdienas saziņa ar auditoriju sociālajos tīklos.
Klients
Rīgas Mākslas un mediju tehnikums
Datums
2018
Maksa Klikšķu Mārketings Kā Digitālā Mārketinga Stūrakmens
Katrai mārketinga aktivitātei pircēja ceļā ir sava nozīme. Arī PPC mārketingam ir kāda noteikta loma. Brīdī, kad potenciālais pircējs ir iepazinies ar zīmolu un tā piedāvāto produktu, viņš nonāk izpētes fāzē. Digitālajā pasaulē būtiskākais izpētes rīks ir meklētājprogrammas. Par meklētājprogrammu mārketinga globālo nozīmi esam arī uzrakstījusi rakstu.
Līdz ar to, reklāmas iespēja uz noteiktiem atslēgvārdiem ir fundamentāli nozīmīga, lai atkal atgādinātu interesentam par sevi un pievērstu to sev arī izpētes fāzē, tādējādi tuvinot patērētāju pirkumam savā labā. Saskaņā ar pārdošanas piltuves teoriju, maksas klikšķu mārketings veido jau “siltu” lietotāju plūsmu. Tas arī ir iemesls tam, kādēļ tas ir efektīvs.