Turbolat, SIA, mājaslapa un uzņēmuma jaunā logotipa izstrāde bija viens no projektiem, kuru noslēdzām 2021. gada septembrī. Šajā rakstā vēlamies dalīties ar pozitīvo pieredzi darbā, kura rezultātā viens no mūsu klientiem ieguva gan modernu mājaslapu, gan arī jaunu identitāti.
Ar ko saskārāmies brīdī, kad pie mums vērsās Turbolat
Brīdī, kad pie mums vērsās Turbolat finanšu direktore Jūliija Šmidte-Ābrama ar interesi izstrādāt jaunu mājaslapu, atklājām, ka iepriekšējā bija veidota uz ļoti novecojušas WordPress versijas. Arī servera PHP netika atjaunots kopš mājaslapas uzstādīšanas brīža. Esošā mājaslapa nebija responsīva, bet tās struktūra un dizains būtiski neatbilda mūsdienu prasībām.
Klienta prasības un mūsu ieguldījums projekta realizācijā
Uzņēmums Turbolat vēlājās, lai tā jaunā mājaslapa atbilst visām mūsdienu prasībām. Tai bija jābūt responsīvai, plašām iespējām sazināties ar uzņēmumu, atspoguļotu uzņēmumu vērienīgo pieredzi metāla konstrukciju un turbīnu uzstādīšanā. Arī pašam mājaslapas dizainam bija jāatbilst industriāla uzņēmuma tēlam. Papildus tam uzņēmums izteica vēlmi atjaunot un modernizēt zīmolu.
Turbolat jaunā identitāte
Mūsu uzņēmuma grafikas dizaina speciālists izstrādāja vairākas zīmola variācijas, bet ikreiz iekļaujot maiņstrāvas ģeneratora ikonu, kas bija obligāta prasība no klienta puses. Pavisam kopā tika iesniegti četri dažādi varianti, un pēc tam viens attīstīts vēl trijos. Šī darba rezultātā tika iegūts tas, kurš arī kļuva par uzņēmuma jauno grafisko identitāti. Zemāk piedāvājam ieskatīties musu grafiskā dizaina speciālista piedāvātajos logo variantos:
Mājaslapas projekta realizācija
Pirms uzsākt mājaslapas izstrādi, tika izstrādāts darba uzdevums ar pilnīgu mājaslapas arhitektūru. Tika sagatavoti visi teksti, kuru izstrādē lielu darbu ieguldīja pats pasūtītājs. Tika atlasīti arī foto attēli un sagatvotas garfiskās ikonas uzņēmuma pakalpojumu apzīmēšanai. Tālāk jau izvēlējāmies un saskaņojām atbilstošāko tēmu un uzsākām darbu. Jāatzīmē, ka, aktīvi iesaistoties pasūtītājam, mājaslapa ar sešām galvenajām sadaļām trīs valodās un vairāk kā divdesmit projektu aprakstiem tika izveidota trīs nedēļās. Papildus mājaslapas izstrādei no savas puses nodrošinājām arī servera pakalpojumu mājaslapai un e-pastiem. Pieminēšanas vērts ir arī tas fakts, ka visa projekta laikā saziņa ir notikusi tikai e-pastos un sazvanoties, līdz ar to tas ir īstenots pilnībā attālināti.
Turbolat finanšu direktores Jūlijas Šmidtes-Ābramas atsauksme par paveikto
JŪLIJA ŠMIDTE-ĀBRAMATurbolat finanšu direktore“Vēlos padalīties ar pozitīvu pieredzi sadarbībā ar Aģentūra Zīle. Bijām uzticējuši viņiem mājaslapas izstrādi un jaunā logotipa izveidi. Ļoti ātri uzķera domu, pamatojoties uz aprakstu piedāvāja mājaslapas shēmu, kura, var teikt, no pirmā skatiena patika. Operatīvi visu sakārtoja un palīdzēja ar idejām. Īsā laikā izdevās īstenot ieceres un palaist mūsu jauno tīmekļvietni. Pie logotipa izstrādes arī nebija aizķeršanas, no vairākiem piedāvātiem variantiem apstājamies pie viena, kuru saņemām uzlabotā veidā dažādās variācijās visiem gadījumiem. Bija patīkami sadarboties ar digitālā mārketinga projektu vadītāju Arno Marnicu. Veiksmi darbos un paldies!”
Turbolat mājaslapas redizaina projekta rezultāts
Šobrīd, kad ir pagājuši pāris mēnešu, kopš ir realizēts Turbolat mājaslapas redizaina projekts, varam ar gandarījumu teikt, ka klients ir ieguvis ne tikai jaunu vizuālo identitāti un mājaslapu, bet arī interneta vietni, kuras SEO draudzīgā struktūra strauji palielina ekspozīciju seansus Google tīklā. Līdz ar to kārtējo reizi ar šo piemēru varam apliecināt, ka mājaslapas arhitektūrai un tās tehniskajam risinājumam ir būtiska nozīme SEO optimizācijā.
Projektu atbalstīja LIAA
Turbolat mājaslapas izstrādes pasūtījumu ir veicis, pateicoties LIAA Starptautiskās konkurētspējas stiprināšanas projekta atbalstam.