Tā rīkojamies, jo ticam, ka tikai mīlestībā uzaugušam zīmolam cilvēki uzsauc “Latvija Var!”, un mēs ticam, ka tā “Var”.
Atrodamies Ziepniekalnā, bet tik un tā Rīgā.
Adrese: Šautuves iela 6, Rīga, LV-1004
Telefona nummurs: Zvani + 371 28619776
E-pasts: arno@agentura-zile.lv
Copyright © Aģentūra Zīle 2017.g.
Vai meklētājprogrammu popularitāte atceļ Sociālo tīklu mārketingu?
Ko mums saka pārdošanas piltuve (Purchase funnel)?
Bez šaubām, patērētāju paradumi mēdz mainīties un nestāv uz vietas. Tam ir dinamiski jāpielāgojas un jāizmanto pārdošanas piltuves veidošanā. Pretējā gadījumā uzņēmējdarbība var ilgstoši stagnēt vai pilnībā izsīkt.Pastāv dažādas interpretācijas pārdošanas piltuvei. Problēmas apskatei izmantosim tādu, kura sastāv no sešām fāzēm:(1) Iepazīšanās; (2) Interese; (3) Izpēte; (4) Pirkums; (5) Patēriņš; (6) Vēstnesis
Balstoties uz to, sociālo tīklu un meklētājprogrammu loma pārdošanas piltuvē ir atšķirīgas. Sociālie tīkli tiek izmantoti attiecību veidošanā ar potenciālajiem klientiem un jau esošajiem klientiem, kā arī intereses apmierināšana, kas var būt kā izglītojošs saturs. Savukārt, meklētājprogrammu mārketings pamatā piedalās izpētes stadijā. Līdz ar to, šie kanāli nekrustojas, bet papildina viens otru.Kādēļ meklētājprogrammu popularitāte var būt kļūdaina izvērtējot vietņu apmeklējumu?
Ņemot vērā pārdošanas piltuvi ir redzams, ka sociālie tīkli tiek lielākoties lietoti zīmola kampaņām, kas ne vienmēr pamudina uz tūlītēju mājaslapas apmeklējumu. Savukārt, zīmola kampaņas palielina tiešo (Direct) apmeklējumu, kas notiek izmantojot meklētājprogrammas. Līdz ar to, jo vairāk klients vai mārketeris orientējas uz zīmola atpazīstamību, jo kā iznākums, vairāk apmeklējumu saņem no Google.Tomēr tas nav viss! Problēma tā, ka ar vien vairāk tiek pārvērtētas konkursu kampaņas Facebook tīklā. Vairāk par to lasām rakstā par Virālo mārketingu, bet galvenā doma ir tāda, ka jo vairāk mārketings balstās uz minētajiem konkursiem, jo tas vairāk virzās prom no mērķtiecīga pircēja ceļa un reklāmguvumiem (Conversions). Līdz ar to, tas ko varam secināt, statistika ir viens, bet otrs, kad tiek rūpīgi analizēts katrs konkrētais gadījums atsevišķi un pētīta patiesā patērētāja uzvedība. No šāda viedokļa būtiskāka ir pircēja ceļa konstrukcija, nevis meklētājprogrammu popularitāte, jo to var izmantot tikai noteiktā pārdošanas fāzē.Ieteikumi ideālai digitālā mārketinga stratēģijai
Sāksim ar to, ka ideāls pastāv tikai cilvēka fantāzijā! Tādēļ ļaujiet savai fantāzijai izvirzīt pircēja ceļa gala mērķi. Kad ir izvirzīts šis mērķis, sāciet būvēt ceļu no šī mērķa līdz pircējam cauri visām pārdošanas piltuves stadijām, kas arī būs unikāls, Jūsu produktam un mērķauditorijai domāts pircēja ceļš. Viena no svarīgākajām šī ceļa sastāvdaļām, kas savij dažādus posmus savā starpā ir aicinājums uz rīcību (Call to Action).Lai būvētu kvalitatīvu pircēja ceļu ir nepieciešamas zināšanas, pieredze, personāls un tehnoloģiskie resursi. Protams, ne katram uzņēmumam ir iespēja to visu ikdienā uzturēt, tādēļ ērtākais un lētākais variants ir algot aģentūru. Viena no šādām aģentūrām ir “Zīle”, tādēļ droši sazināties ar mums, lai varam sniegt palīdzību Jūsu pircēja ceļa izbūvē.Arno Marnics
Mārketinga speciālists, seo speciālists, sem speciālists, facebook speciālists, mārketinga stratēģis, fotogrāfs, pedagogs, publicists, vizuālas komunikācijas speciālists.
Nesenie raksti
Populārākie raksti
Google Datorskata lapas pieredzes atjauninājums. 2022. gada
aprīlis 24, 2022Google reklāmu ierobežojumi jeb kādēļ Google nerāda
marts 16, 2022Backlinks jeb atpakaļsaites. #3 Kā sagatavot SEO
marts 12, 2022