Arno Marnics 23 februāris, 2021 0 Comments

4 padomi, kā sagatavot SEO draudzīgu attēlu. #2 Kā sagatavot SEO draudzīgu saturu. Interesējaties, kā sagatavot SEO draudzīgu attēlu? Esam sagatavojuši 2. rakstu no sērijas Kā sagatavot SEO draudzīgu saturu. Iepriekš esam stāstījuši par to, kā sagatavot

Arno Marnics 20 janvāris, 2021 0 Comments

Kas ir SEO? Kas ir SEO? Šāds jautājums tiek uzdots  Google meklētājam mēnesī vairāk nekā 100 reizes. Tas nozīmē, ka daudziem lietotājiem interesē SEO pakalpojums, bet pirms to pasūtīt, vēlas uzzināt par tā būtību. Izskatot galveno satura

Arno Marnics 30 novembris, 2020 0 Comments

AdWords ir miris – lai dzīvo Google Ads! Adwords platforma joprojām ir ļoti pieprasīta Google meklētājprogrammā. Vidēji mēneša laikā Latvijā tiek veikts vairāk kā pusotrs tūkstotis meklēšanas pieprasījumu ar tādiem atslēgvārdiem kā: adwords, adwords pakalpojumi, adwords aģentūra,

Arno Marnics 20 novembris, 2020 0 Comments

Meklētājprogrammu mārketings (SEM) un tā veidi Meklētājprogrammu mārketings, jeb angliski Search Engine Marketing (SEM). Kā var nojaust, runa šajā rakstā būs par tādu ikdienā lietotu rīku kā Google, Bing un Yandex un to sniegtajiem rezultātiem ievadot kādu

Arno Marnics 4 decembris, 2018 0 Comments

Reklāma Tinder aplikācijā Reklāmā Tinder aplikācijā varētu būt aktuāla daudziem sociālo tīklu marketinga specialistiem. Šis raksts ir paredzēts tiem, kurus interesē gan mārketings Tinder vietnē, gan arī nepieciešamība pēc jauniešu auditorijas. Vienlaicīgi, šajā rakstā mēģināsim atbrīvot prātu no

Arno Marnics 4 decembris, 2018 0 Comments

Google Analytics. 5 iemesli, kāpēc to lietot Lai apjaustu, kāpēc lietot Google Analytics, tam par labu ir nepieciešami argumenti. Šajā rakstā mēģināsim tādus rast. Vienlaicīgi arī pievērsim uzmanību datu nozīmei digitālā mārketinga organizēšanā, balstoties uz līdz šim iegūto